دیگر نگران نباشید در خانه خود و با روزی دو ساعت کار شما نیز به درآمد خواهید رسید با پکیج کسب درآمد به راحتی صاحب کسب و کار خود شوید. به همراه پکیج 10 محصول آماده فروش نیز دریافت کنید

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 10467

پیوند ها

پکیج تضمینی آموزش درآمد از اینترنت در خانه


پکیج تضمینی آموزش درآمد از اینترنت در خانه

پکیج تضمینی کسب درآمد اینترنتی در خانه

 توجه **********************توجه

 

آخرین آپدیت ۲۹ بهمن ۹۷

این پکیج یکی از متفاوت ترین آموزشهای کسب درآمد از اینترنت است.
 
تا به حال هر چه از درآمد اینترنتی شنیده اید را فراموش کنید.
 
 
زیرا روش ما:
بیت کوین،بورس،دلار،بازاریابی شبکه ای و عضو گیری،ممبر و تلگرام،باینری آپشن و دیدن تبلیغ و بازدید آگهی نیست و همچنین نیاز به سرمایه و تخصص خاصی ندارد و هر کسی با توانایی های خود قادر به انجام آن خواهد بود
 
با اين پکیج شما هرگز نيازي به كار كردن با سايتهاي كسب درآمد خارجی و يا پي تي سي و يا زيرمجموعه گيري نخواهيد داشت . ما در اين پکیج از شما نخواهيم خواست كه با چنين سايتهايي كار كنيد . ضمنا شما به هيچ عنوان با خارجيها نيز كار نخواهيد كرد . درآمد شما از اينترنت و از همين ايران خودمان به دست مي آيد و مستقيما به حساب بانكي شما در ايران واريز خواهد شد . شما هيچ نيازي به انجام كارهاي غير عرف و يا غير شرعي نخواهيد داشت و درآمد شما كاملا قانوني خواهد بود . هیچ نیازی به وی پی ان یا آنتی فیلتر نخواهید داشت.بنابراين جاي هيچگونه نگراني نيست .

 

 
در حال حاضر با توجه به شرایط خاص کشور ما و همچنین نزدیک شدن به ایام سال جدید اکثر مردم درگیر مشکلات مالی هستند و سعی دارند تا از طرق مختلف نیازهای خود را برطرف سازند
 به همین منظور و برای سهولت و همچنین استفاده همگان بر آن شدیم تا پکیج کسب درآمد در خانه را تا پایان سال با ۷۰ درصد تخفیف ویژه در اختیار شما قرار دهیم
اگر شما هم درگیر مشکلات مالی هستید و در تامین هزینه های خود به بن بست رسیده اید،می توانید با توانایی های خود و با استفاده از روش های موجود در این پکیج صاحب شغل شوید
فقط چند دقیقه وقت برای خواندن متن زیر صرف کنید تا با ارزش میلیونی این پکیج آشنا شوید
 

دوستان به دلیل استقبال بیش از حد کاربران و درخواستشون قیمت این پکیج استثنایی از 250 هزار تومن به 75 هزار تومن رسید.

 

 

 

قیمت این پکیج ورای این قیمت است و قیمت واقعی این پکیج بالای 500 هزار تومن هست

 

 

 

اگر به دنبال استقلال مالی به معنای واقعی کلمه و عمل و زندگی هستید این شانس از دست ندید.

 

 

 

دوستان عزیز ازتون خاهش میکنم قبل از اینکه فایل خرید نمایید حتما این توضیحات بخونید تا خدایی نکرده اگر شک و تردیدی داشتید حداقل در کمترین حد خودش باشه و با خیالی آسوده و راحتر خرید کنید.

 

 

 

عزیزان پکیجی براتون آماده کردیم که حاصل پنج سال گشت گذارم تو اینترنت برای کسب درآمد واقعی و حلال و قانونی در خود ایران عزیز بوده. میدونم خیلی از شماها تا حالا این چنین محصولاتیو بارها خرید کردین و هیچ موفقیتی کسب نکردین پس من انتظار ندارم بی دلیل به محصول من اعتماد کنید. این محصول اولین و جدیدترین پکیج کسب درآمد روزانه حداقل 200 هزار تا 500 هزار تومان کاملا تضمینی و تست شده و حلال و قانونی میباشد که در این فروشگاه در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. این پکیج دارای آموزش های فوق العاده براتون آماده شده که افراد مختلف با هر سطح اجتماعی و علمی و توانایی از اون استفاده کنند.
شاید اولین سوالی که بنظرتون بیاد این باشه که خب محتوای این محصول و روش ها اصلا چی هستند. سوالتون منطقیست و جوابی جز این ندارم که همه این روش ها به مواردی مثل درامد از تبلئغ. فروش. بورس. بازاریابی. باینری پیشبینی بازار، سهام، فارکس، و سایر مواردی که تا بحال دیده اید ندارند و روش های فوق العاده ای میباشند که تا حالا نظیرش در هیچ پکیجی ارائه نشده است. ناگفته نماند کسب درآمد ویژه در این محصول مختص لینک دهم میباشد که روش اصلی کسب درآمد برای همه ی کاربران هست با هر توانایی فردی چه حرفه ای چه غیر حرفه ای. در این محصول برای بار اول به صورت پی دی. اف – ورد – و مهمتر از همه آموزش کامل ویدیویی با زبانی بسیار ساده و قابل فهم ارائه میشود. تمامی روش با گوشی و کامپیوتر قابل اجرا و بدون هیچ سرمایه ای قابل اجرا هستند.

 

 

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درآمد و همچنین تامین نیازها برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است.هرکس به طریقی در تلاش است تا بتواند کسب درآمد ایده آلی داشته باشد. اما متاسفانه اکثرا بی نتیجه میماند.در نهایت نتیجه این شده است که بسیاری بیکارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن در رستوران ها و کارگری در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند.

در این میان عده اندکی نیز با زحمات شغل دولتی پیدا میکنند و میتوانند یک زندگی بخور و نمیر داشته باشند. با شغل دولتی میتوان با 12 ساعت کار همراه با اضافه کاری و صبح خیلی زود از خواب بیدار شدن به درآمد روزی حدود 70 هزار تومن رسید.اما این افراد حتی وقت بودن در کنار خانواده خود را هم به زور پیدا میکنند چه برسه به تفریح کردن آن هم با این حقوق اندک!

پس همه افراد به دنبال یک راه برای کسب درآمد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند. جالب است بدانید این راه جادویی و فوق العاده خیلی وقته که جلوی چشمان همه افراد قرار دارد ولی افراد از آن در جهت کارهای بیهوده و بی فایده استفاده میکنند. این راه جادویی را همه ما میشناسیم: اینترنت!

بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جهان که عکس های آن ها را مدام در تلوزیون و اینترنت و مجلات مشاهده میکنید مانند مارک زاکربرگ و یا جف بزوس و...از طریق اینترنت به ثروت دست پیدا کرده اند. خودم من هم تا چند ماه پیش از اینترنت فقط برای کار های بیهوده مثل دانلود فیلم و شبکه های اجتماعی مث تلگرام و اینستاگرام استفاده میکردم. اما زمانی رسید که دیگه واقعا خسته شدم و به دنبال یک تغییر بزرگ در زندگیم بودم. دوست داشتم به جای اینکه ماشین های مدل بالا رو فقط در فیلم یا در خیابان ببینم، خودم یکی از آنها را داشته باشم و یا به جای اینکه مکان ها و مناظر قشنگ رو فقط در فیلم ها ببینم، خودم به اونجا سفر کنم و لذت ببرم.میخواستم پدر و مادرم بهم افتخار کنن.

تصمیم گرفتم دنبال راه های کسب درآمد درست و حسابی از اینترنت بگردم. تبلیغات مختلفی در سایت های مختلف دیدم. در سایت های مختلف آموزشاتی بعنوان آموزش کسب درآمد زیاد از اینترنت میفروختند که هر کدوم از آنها قیمت های مختلفی داشتند. از 1000 تومن شروع میشد تا 4 میلیون تومن.

تقریبا همه آموزشاتی که در زمینه کسب درآمد اینترنتی در سایت ها وجود داشت رو خریداری کردم ولی وااااقعا همشون به معنای واقعی کلمه مزخرف بودن. یکی میومد آموزش فعالیت در سایت های هرمی و کلاهبردار رو میذاشت، یکی نحوه سرمایه گذاری در بیمه رو میگفت و الی آخر که همشون هم نهایتا دو سه صفحه حرف مفت میزدند و تموم میشد. من میموندم با چند صفحه چرت و پرت و پولی که بابت خرید از دست داده بودم.

 

دیگه کلا نا امید شدم و دست از تلاش کردن برداشتم. حتی دیگه حوصله کارهای بیهوده سابقم مثل تلگرام رو هم نداشتم!چند روزی رو کلا به فکر کردن مشغول بودم تا اینکه ایده ای به ذهنم رسید و تصمیم گرفتم به عنوان آخرین کار ایده خودم رو اجرا کنم.

پس شروع کردم و در همون چند روز اول نتیجه ایده خودم رو دیدم.چیزی که برایم باور کردنی نبود این بود که در همان چند روز اول درآمد من تقریبا به اندازه پول های هدر رفته ام برای خرید پکیج های کسب درآمد شد.

 

اصلا نمیخوام مثل اون تبلیغات الکی که در مورد کسب درآمد در سایت های مختلف وجود داره بزرگنمایی و اغراق کنم و با حرف های قشنگ کار رو یه جور دیگه جلوه بدم.

من از زمانی که کار با این روش را شروع کرده ام تا الان هر روز درآمد قابل توجه ای داشته ام و زمانی هم که برای این کار اختصاص میدهم بین دو ساعت تا سه ساعت در روز است.به هیچ وجه قصد بزرگنمایی و اغراق ندارم و اصلا هم کسی را مجبور نمیکنم که حرفم را باور کند. من این درآمد را دارم و میخواهم روش آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارم.

اکثر مردم قدرت جادویی اینترنت را باور ندارند و مثلا وقتی این مطلب رو میبینند با خودشون میگن این هم مث بقیه ست! افراد کمی به سمت این کسب و کار ها می روند و به همین دلیل پتانسیل کسب درآمد از اینترنت بسیار بالاست. شما هم که دارید این مطلب رو میخونید میتونید این پیشنهاد شگفت انگیز رو قبول کنید و به راحتی از همین امروز به محض دریافت این آموزش کسب درآمد خود را شروع کنید، یا میتونید این پیشنهاد رو نادیده بگیرید و به زندگی کسل کننده خود برگردید و تا آخر عمرتون پشیمون باشید و به این فکر کنید که شاید قبول کردن این پیشنهاد وسیله نجات شما بوده است ولی شما آن را به راحتی کنار زدید.

بعضی سوال میکنند که اگر شما واقعا انقدر درآمد دارید پس به درآمد حاصل از فروش این آموزش احتیاجی ندارید. پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمیکنید؟

پاسخ: بنده غیر از این روش هایی که آموزششان را برای شما قرار داده ام، به روش های دیگری نیز در اینترنت کسب درآمد میکنم.هر کس که محل کسب درآمدش اینترنت است، به هر طریقی که بتواند از آن درآمد کسب میکند. اگر من درآمد بالایی دارم دلیل نمیشود که تجربیات و دانسته های خود را به رایگان در اختیار همگان بگذارم من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم که بخواهم آن را رایگان در اختیار بقیه بگذارم. بگذارید یک مثال بزنم. کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان است و حقوق بسیار زیادی دریافت میکند و یکی از پردرآمدترین افراد جهان است. اما با اینحال به کارهای تبلیغاتی هم میپردازد و بابت تبلیغاتش پول هم میگیرد، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از تبلیغات احتیاجی ندارد. ولی سعی میکند از تمام پتانسیلش برای کسب درآمد استفاده کند.

 

این روش به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و اگر هم داشته باشند بسیار بسیار ناچیز است و اگر زرنگ باشید میتوانید در همین روز اول به راحتی درآمدتان را شروع کنید.
 یعنی بدون شک این پکیج یکی از کامل ترین پکیج های کسب درآمد در سراسر اینترنت است و در عمل کاملاً قابلیت کسب درآمد از اینترنت را دارد

 

تضمین برگشت وجه در صورت نرسیدن به درآمد

 

هر کسی به این آموزش عمل کند قطعاً درآمد خیلی خوبی خواهد داشت و  میتواند در همان روزهای اول هم درآمد خوبی از طریق آن کسب کند.

 

این کار صد در صد حلال هست و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارد و شما میتوانید از این روش استفاده کنید و از درآمدتان لذت ببرید. درآمد شما از داخل ایران خواهد بود و هر زمانی که بخواهید به حسابتان واریز میشود...

 

در مورد قیمت آموزش هم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به هیچ وجه گرون نیست. اگر میبینید که در اینترنت بسته هایی با قیمت ده پونزده تومن بعنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت به فروش میرسند خب باید بدانید که در آن آموزش چیزی جز چرت و پرت وجود ندارد. چه کسی حاضر است روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالایی است را با قیمت پونزده تومن به فروش برساند؟؟ پس باید در این زمینه هوشیار باشید. ما ابتدا این آموزش را با قیمت 250,000 تومان قرار داده بودیم. ولی به دلیل درخواست های مکرر شما دوستان مبنی بر ناتوانی در پرداخت این هزینه 70% تخفیف ویژه قائل شدیم و اکنون این آموزش بینظیر با قیمت 75,000 تومان قابل خرید است.همچنین در این پکیج غیر از آموزشات فوق العاده برای کسب درآمد،بیش از ده اپلیکیشن جذاب و کمیاب هم بصورت رایگان و بعنوان هدیه در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است که در سایت های دیگر با قیمت های بسیار بالایی به فروش میرسند.

تصمیم با خودتان!

میتوانید با این 75 تومان یک جفت دمپایی بخرید، یا این مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که با استفاده از اون به راحتی ممکنه این 75 تومان رو در عرض یک ساعت کسب کنید.

 

این پکیج , آموزش یک شبه پولدار شدن نیست.اما راهی برای زود پولدار شدن است که هر کسی با توانایی های خود می تواند آن را انجام دهد.

 

در این پکیج بیش از ده نرم افزار کاربردی وجود دارد که همگی به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت

 

   تمامی آموزشها به صورتی تهیه شده است که هر کسی با هر سطح اطلاعات و تحصیلات و تنها با توانایی های خود صاحب درآمد می شود

 

سایت آموزش یار زیر نظر شرکت فورکیا قرار دارد که معتبرترین سایت فروشگاهی کشور است و دارای نماد اعتبار الکترونیک می باشد.

 

 

 
شما دوستان عزیز و گرانقدر میتوانید از طریق تلگرام یا ایمیل با ما ارتباط برقرار کنید. ما هم با کمال میل به درخواستتان رسیدگی خواهیم کرد. آدرس ایمیل و تلگراممان را در قسمت "تماس با ما" اعلام کرده‌ایم. زمان پاسخگویی از 10 دقیقه تا حداکثر 3 روز میباشد. لطفاً تا دریافت پاسخ شکیبا باشید.

 ایمیل:

Aliraadabadi@gmail.com

تلگرام: @aliraadabadi

 

 


مبلغ واقعی 896,500 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 179,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 721

آموزش یار مرجع نرم افزارهای کاربردی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما